Suoritin myymälässä visualistien myymälänäyttöä eli päätehtäviini kuului liikkeen siistinä pito, hyllyjen täyttö ja tietysti houkuttelevat ja järjestyksessä olevat esillepanot.
Tärkein joka aamuinen rutiini oli mattojen imurointi ja vessojen pesu, paitsi silloin kun siivooja oli käynyt. Jaoimme tehtävät niin että minä imuroin aamuisin ja toinen vuorossa olija siivosi vessat.
Melkein joka päiväisiin rutiineihin kuului hyllyjen täyttö. Varastosta haettiin tavaraa ja merkittiin ylös mitä oli hakenut ja kuinka paljon. Pöytiä täyttäessä niitä tuli samalla siistittyä ja järjesteltyä uudelleen.
Melkein joka päiväisiin rutiineihin kuului hyllyjen täyttö. Varastosta haettiin tavaraa ja merkittiin ylös mitä oli hakenut ja kuinka paljon. Pöytiä täyttäessä niitä tuli samalla siistittyä ja järjesteltyä uudelleen.
Kaikki Muurlan omat tuotteet puretaan ja jaotellaan varastossa varastohenkilökunnan toimesta, mutta muualta tulevat sisustustavarat, esim Affarin kuorma, jää aina myymälän henkilökunnan purettavaksi. Ja tämä siksi koska kaikki tuotteet menevät suoraan hyllyyn. Pääsin siis purkamaan ja hinnoittelemaan myös tätä kuormaa ja etsimään hyvät paikat tavaroille.
Vaikka en päässytkään mukaan Muurlan pop up-myymälöiden kasaamiseen niin sain silti tutkia esimerkiksi Jumbon liikkeen layouttia ja rakentamisen suunnittelua. Kannoin korteni kekoon myös leikkaamalla leikkurilla pop up-myymälöihin tulevat hintalaput.
Tommy Tabermanin runoviinilasit pääsivät näkyvämmälle paikalle. Eri runot järjestin eri hyllyille.
Myös outlet-osasto piti pitää siistinä ja täyden näköisenä. Tyhjät pöydät houkuttelevat vähemmän asiakkaita kuin täydet. Outletissa tavara myös loppuu tietyiltä pöydiltä nopeammin, joten pöytien yhdistelemisessä ja tavaroiden järjestelemisessä piti olla välillä nokkela.
Ei kommentteja
Lähetä kommentti